Vores omverden forandrer sig, hvor mere og mere bliver digitalt. Københavns Andelskasse sætter stor fokus på høj kundetilfredshed, hvor vi ønsker at give vores kunder de bedste forhold. Derfor har vi netop lanceret en række nye selvbetjeningsmuligheder, hvor den daglige økonomi kan:

  • Klares hvor og hvornår det passer dig
  • Betjenes med optimeret kvalitet
  • Tilgås med stor tidsbesparelse
  • Være digitalt nærværende

De nye 9 digitale løsninger er:

  1. Kundeansøgning via internettet
  2. Økonomioverblik
  3. Bestilling af konti
  4. Bestil og genbestil kort
  5. Bestil og genbestil kreditkort
  6. Genbestil PIN kode
  7. Ansøgning om nyt lån / kredit
  8. Ansøgning om forhøjelse af lån / kredit
  9. Mobilt underskriftsrum

Selvbetjeningsløsninger udvikles løbende, og orienteres ud via net- og mobilbanken. Når du logger på første gang, så hold øje med de nye muligheder i højre side af skærmen.

Hvis der er spørgsmål eller kommentar så står vi til rådighed for at hjælpe bedst muligt.

Mange hilsner

Københavns Andelskasse